Cumu uttene a pintura da a moquette

A prima cosa chì duvete fà hè di pruvà à caccià manualmente u più di a vernice pussibule aduprendu un raschiatore, o un strumentu simile. Trà ogni scoop, ricordate di pulisce u vostru strumentu cumpletamente prima di ripetere u prucessu. Tenite à mente chì pruvate à alzà a vernice da u tappettu, à u cuntrariu di sparghje lu in più.

Dopu, pigliate un asciugamanu di carta è pianu pianu - torna, fendu casu di ùn sparghje più a vernice - pruvate à maculà u più di a vernice chì pudete.

Quandu hè fattu questu, duverete passà à aduprà u spiritu biancu in un tentativu di alzà a macchia. Cum'è a lucentezza hè generalmente basata à oliu, duverete aduprà un solvente per rimuoverla efficacemente. Ammucciate un pannu pulitu, o un pezzu di rotulu di cucina, cù a soluzione di spiritu biancu è asciugate delicatamente a zona interessata. Questu deve allentà a vernice è rende più faciule di alluntanassi. Probabilmente averete bisognu di assai panni, o rotulu di cucina, per questu cume duverete esse attenti à ùn sparghje più a vernice una volta saturata di vernice.

Una volta chì avete cacciatu a vernice cù u spiritu biancu, aduprate un sapone semplice è acqua per pulì a moquette. Pudete ancu aduprà bicarbonato di sodiu per riduce l'odore di u spiritu biancu.


Tempu di posta: Apr-03-2020