Pavimentu in Vinile: Una Guida Rapida Per Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Unu di i tippi più populari di pavimenti oghje hè u vinile. Hè faciule capisce perchè u pavimentu di vinile hè un materiale di pavimentu famosu per a casa: hè pocu costuu, resistente à l'acqua è à e macchie, è super faciule da pulisce. Questu u face perfettu per cucine, bagni, lavanderie, entrate-qualsiasi zone cù assai trafficu è umidità, cumprese quelle sottu à u livellu di u terrenu. Hè faciule da installà, è vene in migliaia di disegni.
I Tipi Principali di Pavimentu di Vinile
1. Stone Plastic Composite (SPC) / Rigid Core Vinyl Plank
Probabilmente u tippu più durevule di pavimenti in vinile, SPC hè caratterizatu da un densu stratu di core. Pò suppurtà assai trafficu è hè difficiule à pieghje o à rompe.
2. Piastrelle di vinile di lussu (LVT) / tavule di vinile di lussu (LVP)
A parolla "lussu" in questu sensu si riferisce à fogli di vinile rigidu chì s'assumiglianu assai à u legnu veru, è sò assai più forti è più durevuli di u pavimentu di vinile di l'anni 1950. Pò esse tagliati in tavule o piastrelle è installati in mudelli chì cunvenenu l'utente.
3. Pannelli di Vinile di Legnu Compositu Plasticu (WPC)
U pavimentu in vinile WPC hè un cuncepimentu tecnulugicamente avanzatu, fattu cù quattru strati. Quessi sò u core rigidu, u stratu superiore, a stampa decorativa è u stratu di usura. Hè cunveniente perchè ùn hà micca bisognu di qualchì sottumessu durante a stallazione.
Una varietà di Opzioni di Installazione da Sceglie
U pavimentu di vinile pò vene in una varietà di tagli, cum'è tavule o piastrelle. Queste sò alluntanate (senza colla), incollate o incollate nantu à a piastrella esistente o u pavimentu, chì deve esse preparatu in anticipu.

Preparà u Vostru Sottoterra per una Installazione di Pavimentu in Vinile:
● Assicuratevi chì sia abbastanza seccu per l'adesivi da incollà.
● Aduprate un strumentu di livellamentu è materiali per uniformallu.
● Pulite ogni sporcizia prima di l'installazione.
● Applicate sempre a prima prima di l'installazione di u pavimentu
● Assumi Prufessiunali per un Impiegu Pulitu


Tempu di posta: 08/08/2020